21 april

Otroligt skönt med vår väder :D
Helgen va rätt lyckad, fredagen spenderade jag och anna hos kossis, drack bira, vin, spela kaka-mjau. Jag det vanliga. Hahaha, fan va jag hade skoj. Speciellt åt david den nörden som aldrig fick till det riktigt ;) Kvidivit. haha.
Lördagen blev det ut till Dalarö och slappa med anna. Vi käka otroligt mycket godis har nog gått upp 10 kg, vi kolla massa film och va helt enkelt mobbade. Huset höll på att brinna upp men det kirra vi, vi borde kanske sattsa på att bli brandmän?
Ja, nu sitter jag här hemma helt mobbad, gick hem eftersom jag inte palla trycket. Jag stödjer alla sjuksyrror som strejkar (A) Det kunde ju ha funkat som en ursäkt eller nått.

Så overhört trött på att det alltid ska bli fel. Jag har gjort fel, släpp det.
När du säger det man inte vet lider man inte, betyder det att du vet men du inte vill erkänna att du vet för du vill att jag ska erkänna så du slipper erkänna att du vet? Eller vet du men du inte vill veta så du låsas som du inte vet? Eller vet du inte? Det är knas det här. Det är lika bra att du inte vet, för om du skulle veta så skulle det bara bli jobbigt och komplicerat. Eller?
Min hjärna är överhettad.

Btw, ska hämta voven på fredag :) Saknar bebisen :)
Over and out!

image14

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback