Vad kan man säga utan en suck?


Min helg va rätt okej faktiskt :) Ifredags så tränade jag sen åkte jag till pappa för jag trodde att jag skulle få sova men då satt Erik, Torsten Flink och Billy hos oss så då kunde man inte gå och lägga sig :P Iaf, på lördan så åkte jag, Felicia och pappa och flikade på något snobb café i stan. Alla kolla på mig när jag kom in i mjukisbyxor och en stor tröja. Haha, va lite roligt faktiskt. Sen åkte jag och Madde och festade :) Det som inte va lika kul va väl att jag kom hem halv 7 :P

Shit happens, men varför? Det hände väl lite saker som jag inte riktigt förstår mig på. Jag är verkligen jätte trött på vissa saker och även vissa folk. Vissa har nog verkligen en skruv lös, jag förstår bara inte problemet med att tänka på annat än sig själva och tänka på vissa konsikvenser saker kan ge. Är inte världens bästa på det själv men jag vet när jag gjort fel och jag står för det jag gör. Nu kommer man få aggresiva komentarer som:
Handlar det om mig? Varför säger du så där? Varför gör du så? Eller något liknande.
Varför ens andas och bry sig om vad folk tycker?
Pratade med min underbara syster Cassandra om det som händer runt omkring mig. Ibland är hon verkligen bäst och kan verkligen komma med lösningar på saker. Hon är väl lite smart om man tänker efter?! Aa, shit happens som sagt, vad ska man göra. Det finns ju alltid upp och ner gångar kan inte alltid vara på topp.
Är riktigt besviken och ledssen på en viss person just nu. Vet inte ens om det är värt att nämna. Tror jag skiter i det, personen i fråga har jag pratat med och han/hon vet vad jag tycker och tänker om saken. Vi lämnar det där för stunden.

Över till något helt annat,
Veckan har varit lugn hittills bara det att jag mår dåligt för jag inte har tränat sen i fredags så idag MÅSTE jag träna, ska bli väldigt skönt :D

Nu vet jag inte om jag vågar klippa mig, har lite beslutsångest. Det är ju mitt hår vi pratar om :P Får se vad det blir ska till Jennifer i helgen tror jag.
Myspys med Anna blir det också :)

Nu ska jag äta lite mat sig, sen ska jag åka :)

Puss och kram



 
                           312289-3

                                                                   Rom 06, Underbara tider :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback