Fredag

Hmm, sitter här vid datan, IGEN! Så trött på mitt verkligen intressant liv så man nästan dör av intressekick. Ja vad ska man hitta på då? Tvn är inte längre min vän, sterion är tråkig så tar min riktiga kompis, datan. Det suger också för det finns absolut ingenting att göra på datan. Det är väl därför jag sitter här och bloggar lite och lyssnar på depressed music och känner mig något mobbad. Ska i försig snart glida till badrummet, sminka mig lite och tro att jag faktiskt har någonting att göra ikväll. Suger lite sådär.
"Livet är hårt sa bonden, grymt sa grisen"
Okej, torr jag är. Blir trött på mig själv :P Hmm... jadu, man kan ju sitta här och låsas som man har ett liv eller så kan jag bara inse faktum, JAG HAR INGET LIV! Jag skulle ju kunna dra några torra skämt bara för det ska se ut som jag har något att skriva men skulle vilja att ni va vakna till slutet.
Torr igen, jaja bäst jag flyger in i badrummet på min ernhörning. Den är rosa! :)


Bajs, Bajs

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback