Fredag

Shoho, :)
Idag har varit en bra dag. Jag gick upp halv 7 för att plugga när jag egentligen började klockan 10, sen när jag kommer till skolan får jag veta att jag inte hade något prov så det va ju skit kul. Om vi bortser från det så har det varit en bra dag. Det gick bra på mattetestet och jag tränade. :) Jag mår så bra efter träningen man känner verkligen inget hat mot någon. As skönt :)
Folk underskattar mig har jag märkt, visst kan jag lägga lite tröga och små korkade komentarer ibland men det behöver ju faktiskt inte göra mig dum? Fick höra från en tjej iklassen idag att hon inte trodde att jag va så smart. Börjar undra hur dum folk ser mig egentligen. Jag är ju inte Einstein direkt men jag är ju inte dum heller. Aja skit samma smällar man får ta :P

Nu ska jag glida till pappa och inviga det nya huset :) Snart ska det fixas i ordning och det kommer bli så fint. Måste träffa ungarna vi har inte setts på ett tag och även fast dom är moster ibland så saknar jag dom riktigt mycket.
Har inte så mycket att skriva idag heller faktiskt :P Jag är inte en intressant människa har jag märkt.

Bye the way, kan man ha en sötare lillebror än jag? :P Marcus är så söt. Han satt och sjöng till Martin Stenmark idag och sen när jag bytte (eftersom jag inte tycker om han) så blev han skit förbanad på mig och började nästan böla. Då va man ju bara tvungen att byta tillbaka och så blev han glad som en solstråle och sjöng med. :)


Nicole: Tilda jag vill träna idag. :)
Tilda: Du är en galen kvinna
Nicole: I´m born to be wild baby ;)

Haha, ja, jag och Tilda tyckte det va kul iaf :P

Nu kom montrena.

Bye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback