Fredags lycka

Nu är det fredag, jag är fortfarande risig. :/
Idag ska jag och Linnsen till min far, hon sitter här framför mig och ser  otroligt töntig ut. Hon sitter där med mobilen i handen och smuttar på sitt kaffe. (Gud vilken poet jag är)  Men jag älskar henne ändå (A) 

Q sitter vid den andra datan och jag vet faktiskt inte vad hon gör,


Nu ska jag ut och röka och har inte så mycket att skiva säg, så ha det bra, puss hej.


image6

Rocky :)




Idag har jag och Linn varit gifta i 2 år! Jag har aldrig varit lyckligare :D

Älskar dig hunny, <3

Vi för två år sen :)<3                                                                           Och 2 år senare, lika lyckliga  :)<3
image7             image10

Kommentarer
Linn

Två hela år, en otrolig tid med dig ;)
Jag älskar dig



Blogg: http://linnsays.blogg.se
2007-10-26 @ 12:37:18
Felicia / feeliisaan.blogg.se

Va sööwta ni
är :D



2007-11-09 @ 13:43:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback