Sympati?!

Inte skrivit på ett tag, vart ska jag börja? :P
Lyckad helg va det :) Mådde väl smått dåligt i lördags men :P

Människor har imponerat på mig och vissa inte. Vissa har visat sina dåligt sidor.
Sympati för människor som inte behöver det, är som att baka bullar utan mjöl för mig. Inget jag orkar med eller vill. Man vill ju ha goda bullar ;)
Nej, sympati. Jag har sympati för dom som behöver det men vissa överdriver som få och vill verkligen ha uppmärksamhet för allt. Det är väl det att dom vill stå i centrum och alltid synas vad vet jag?
Strunt samma, behöver ni sympati är jag där ;) Om inte, pilla er i röven.

Idag är det onsdag och jag måste säga att veckan ändå har gått fort. Jag, Linn och Philip hade as kul idag på musiken, kanske för jag och Philip är så grymma på piano och Linn paja allt? :P
Hahha..

Linn min älskling fyller 16 år idag, ska hem till henne senare och äta tårta och kolla matchen :D
GRATTIS DARLING!!!! <3<3<3

Hmm, något mer? Jo jag saknar mina syskon ganska mycket. Känns väldigt tråkigt att jag inte va med och grattade Liam, har dåligt samvete för det :( Jag antar att jag inte alltid varit den bästa syrran nu på senaste tiden men jag lovar att gotgöra det.


Nej, nu kommer nog Marcus hem snart. Måste börja med maten :)

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback