Söndag

Idag är det inte lika kul :P Jag mår helt enkelt inte bra.
Men det va skoj igår, vi dansa, sjöng, spela twister (vilket jag är mästare på tills Stoffe va med) Vi hade helt enkelt fett kul :D Fan nytt rekord vi vi åkte 8 st i en liten moppebil vilket inte var skönt när vi åkte från travbanan till bremora.
Baklukan gick dock inte att stänga och Rickie hängde utanför bilen med halva kroppen. Jag låg i Niklas knä och det gick knappt att styra, Q satt i mitt knä och jag satt i Mikans (samtidigt som jag låg i hans knä) Kalle och Stoffe satt i baklukan, Linn i deras knä och sen Rickie förstås :P

När vi kom fram röjde vi och hade fett kul :)
Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, knarkar ipren och dricker kaffe. Ett tips att veta att en värktablett är bra så lyssna på sången, är det en bra sång så är det en bra värktablett.

Jag är ipren - den intelligenta värktabletten
mot värk och feber är jag en effektiv en
smärtstillande, febernedsättande jag ipren, de' e' helt enkelt intelligent
Jag har anti-inflammatoriska egenskaper
bra mot muskelvärk, ryggvärk och ledvärk
En ipren 400 mg hjälper oftast bättre
än 2 receptfria tabletter med paracetamol
tillexempel alvedon vid huvudvärk mensvärk o tandvärk
jag är ipren
den intelligenta värktabletten!

Se en bra låt, en bra värktablett.


Nej nu ska jag tvinga hit Mikan eftersom jag har tråkigt och hon är lika bakis så då kan jag dela min smärta med :P Ja, jag vet jag vill ha sympati (A)


Det va så värt det ;)


Puss Hej


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback