Onsdag,

Idag är det onsdag och dagen har gått väldigt fort.
Har varit på skit konstigt humör idag, :P

Det började lite smått på samhällen när Linn va trög och prata på som fan sen kom hon inte ens ihåg vad vi pratade om :P På musiken så hittade jag och Linn på en egen låt, en hit om jag får säga det själv, hahha 38 sekunder ;) Vi flumma som fan :)

Sen åkte vi hem och skulle plugga men jag laga mat istället. Kändes rätt ensamt vid matbordet eftersom Linn och Casse vägra äta förns One Tree Hill hade slutat så det blev bara jag och Mackan. Sen efter maten spela vi lite Yatzy och jag förlorade :( Men vad är det dom säger, otur i spel tur i kärlek. Som om det någonsin visats på något sätt :P Jag bakade en kladdkaka, eller som man säger där jag kommer ifrån, kladder kladdish. :D Problemet va att jag hade LITE för mycket smör i och det smakade verkligen inte gott (A)

Sen började vi spela TP kring 7 tiden, Linn gav upp vid 8 och jag och Casse gav upp halv 11 när ingen fortfarande hade vunnit :P Ja, jag står för det är inte speciellt allmänbildad. Jag vet det jag behöver veta och det räcker för mig ;)

Ja, finns inte så mycket att berätta om jag ska vara helt ärlig, ska träna imorg med Linn sen ska vi faktiskt plugga efter, haha :D

Ingen pulka idag heller, väldigt besviken :(
Och jag är kär ;)



Over and out, godnatt!

Kommentarer
Linn

Varken träning eller pluggning idag heller.. (;



Blogg: http://Linnsays.blogg.se
2007-11-15 @ 17:32:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback