Kaos

Onsdag idag, imorg blir det skön dag. Börjar 20 i 1 i storvretsbadet. Det tar mig max 10 min att gå dit så det är sent upp imorg :) Sen slutar jag typ kvart i 1 kanske :P haha..

Idag har det varit kaos. Shit, det börja med att jag och Lopez spelade kort (vilket jag ägde på eftersom jag vann hela tiden) iaf sen så åkte jag, mamma och Marcus till Hallunda för att fika med morfar som äntligen är i Sveriige :) Jag fick pengar av honom för mina grymma betyg jag fick när jag gick ut 9:an ;)

När vi väl skulle åka hem rymde min lillebror och jag och mamma fick panik och letade i ca en timme sen ringde vi polisen. Jag började böla och trodde att det hade hänt något riktigt illa. Efter ungefär 20 min till hitta jag honom där han satt i en hiss och åkte upp och ner. Skitunge han är, då kom en polisbil med blåljusen på och vi förklarade att vi hittat dom. Då fick vi veta att ett antal polisbilar var på väg för att börja leta efter honom. Så kan det gå, nu har jag ont i huvet och är helt slut. Tror faktiskt jag inte har varit såhär rädd på väldigt länge. Inte ens när man trodde det fanns monster under sängen. Skönt att han är här nu iaf, nu ska jag gå och krama sönder honom och pussa extra mycket på honom.

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback