God jul! :)

Nu är det julafton. Har varit med mamma och casse på jobbet idag, är helt slut. Sprungit runt i korridorerna hela dagen och hjälpt till. Kul va det iaf :D

Nu sitter jag bara här och har det tråkigt, pappa läser tidningen och casse duchar. Sitter och väntar på att tiden ska gå, börjar bli hungrig men pallar inte laga mat. Mamma slutar 8 så orkar ju inte vänta på henne, får åka ner till tb´s eller nått och köpa mat. Livet är allt för jobbigt ibland ;)

Har bara fått några julklappar idag eftersom vi firar jul imorg och i övermorg. Jobbigt med stor släkt :P
Jag har iaf fått en adidas mjukisdress och en adidas tjocktröja av pappa, ett skärp som jag ska ha på nyår och en ram med ett kort på mig och casse av henne. Mamma skulle jag inte få något idag av bättre och vänta tills imorg så blir det fler ;) Måste ju tänka smart ibland.

Nej nu ska jag gå och vara social mot min kära far och umgås såhär på julafton :)
God jul allesammans!
image9
Här kommer ett "fint" litet julkort på mig så ser ni hur jag såg ut när jag dela ut julklappar på deras jobb :P
Snyggare kan man inte bli ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback