4 dagar kvar

Så, imorg är det jullov och jag har precis blivit frisk. Har legat med inflensan i en vecka och inte kunnat äta eller röra mig, roligt värre. Skönt att vara på bena igen.
Snart är det julafton och den är så hemskt att se alla paket under granen och man vet att man inte får öppna dom förns om några dagar. Min julafton kommer se lite annorluna ut i år, jag ska fira den på min syster och mammas jobb eftersom dom båda jobbar den dagen. Jag ska vara en söt liten tomte som hoppar omkring och sprider julglädje. Kan ju bli lite svårt eftersom jag måste gå upp klockan 6 :(
Får se hur det  går med det,


En människa i min närhet har fått min uppmärksamhet. Hur kommer det sig att den får det nu? Vi har ändå känt varandra ett tag. Men så har det iaf blivit och det är bra men ändå synd på samma gång. Vet inte riktigt hur jag ska göra osv. En annan människa har chockat mig så mycket, jag trodde inte det var möjligt faktiskt. Men man kan ju inte vara gjord för alla, det skulle ju inte ha slutat speciellt bra.
Skit samma, får se vart allt leder.


Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback