Fredag.

Ja det kanske är dags att skriva lite i mina blogg, det är väl därför man har en blogg inte för att bara titta på den. Hmm, vad ska man skriva då? Ja, igår så va jag ute. Eller ja hos Tisse och chillade men sen kom det mycket folk och allt blev kaos. Linn och Madde bestämde sig för att åka till Rickie och fortsätta supa och få hem Q som inte va på topp. Jag och Anna därimot åkte till centum eftersom busschauffören va så jävla cool. Vi parta som fan i bussen, sjöng, dansa, prata i mikrofonen och stämpla varandra lite här och där. Närvi väl kom till Tumba tog vi en cigg och följde med han på 715 som han skulle köra. Alla på bussen va torra och det va bara jag och Anna och bussis som hade kul. :P När hans flickvän ringde fick jag svara och då klicka hon. Han sa att hon va jobbig och ville retas med henne så vi tog ett kort vi 3 skicka till henne och under skrev han, "Det här är vad jag gör i kväll, vad gör du?" Haha.. Sen mötte vi Alex någon kille som tydligen gick i min skola men va ett år äldre. Ja sen åkte vi tillbaka till Tumba och mötte folk. Det fanns en väldligt irreterande människa där som jag störde mig på grovft mycket. Men tillbaka till historian, jag och Anna ville ha korv och försökte tvinga med Hampus och Johan till statiol (eftersom Johan va den ända med pengar) men dom vägra om vi inte skulle åka taxi. Då startade det, jag + Anna + Gratistaxi = Misslyckat! Till slut efter typ 3 timmars väntan fick jag och Anna korv och sen bärde det av hemåt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback